Tips για λιγότερες θερμίδες στα γιορτινά τραπέζια!

xristoygenniatikotrapezi
Τα Χριστούγεννα είναι γεμάτα από γλυκούς αλλά και διατροφικούς πειρασμούς. Μελομακάρονα, δίπλες, κουραμπιέδες, βασιλόπιτα,  γαλοπούλα χοιρινό και άλλα εδέσματα όταν καταναλώνονται χωρίς μέτρο μπορούν να μας γεμίσουν θερμίδες.
Η αύξηση βάρους τα Χριστούγεννα είναι συχνό φαινόμενο,επισημαίνει η Αμερικανίδα διατροφολόγος Luise Marino.
Σύμφωνα με τη Βρετανική Ένωση Διαιτολόγων, οι άνθρωποι παίρνουν περίπου δυο κιλά κατά μέσον όρο στις γιορτές. Ένας τρόπος να μην ξεφύγει το βάρος σας επισημαίνει ο διατροφολόγος Sian Porter είναι να παραμείνετε σε φυσιολογικό πλαίσιο όσον αφορά τα γεύματα.
Ξεκινήστε την ημέρα την Χριστουγέννων  με υγιεινό χορταστικό πρωινό ώστε να μην ενδώσετε σε σνακ και τα εορταστικά γλυκάκια
Μη ξεχνάτε το πρωινό
Ξεκινήστε την ημέρα την Χριστουγέννων  με υγιεινό χορταστικό πρωινό ώστε να μην ενδώσετε σε σνακ και τα εορταστικά γλυκάκια
Καταναλώστε επιλεκτικά
Το να αποφεύγετε εντελώς τα αγαπημένα σας φαγητά και γλυκά τα Χριστούγεννα, κατά πάσα πιθανότητα θα σας δημιουργήσει το αίσθημα της κούρασης και μπορεί να οδηγήσει σε υπερβολές αργότερα.
Οι ειδικοί συμβουλεύουν να τρώτε μικρές ποσότητες από τις αγαπημένες μας υψηλής θερμιδικής αξίας τροφές των Χριστουγέννων, ώστε να μην παίρνετε  βάρος, αλλά να ικανοποιούμε τις… λιγούρες μας.
Αλκόλ με μέτρο
 Η σαμπάνια, τα ζεστά ποτά τύπου gluhwein και τα λικέρ, είναι συνήθεις «ύποπτοι», γεμάτοι θερμίδες. Να είστε λοιπόν κι εδώ προσεκτικοί και προνοητικοί και προσθέστε επιπλέον πάγο στο ποτήρι σας για να μειώσετε την ποσότητα του ποτού. Φροντίζετε παράλληλα να πίνετε αρκετό νερό ή παγωμένο τσάι χωρίς ζάχαρη.
Περπατήστε
Αν συνηθίζετε τις ημέρες της αργίας να μην  βγαίνετε από το σπίτι θυμηθείτε πόσο σημαντική είναι η φυσική δραστηριότητα.
Ένας περίπατος στο πάρκο μετά το γεύμα είναι ένας  καλός τρόπος να μείνετε υγιείς. Πρόσφατη έρευνα από το πανεπιστήμιο George Whasington, ανακάλυψε ότι ο 15λεπτος περίπατος μετά το γεύμα βοηθά στον έλεγχο του υψηλού σακχάρου των ενηλίκων και μπορεί πιθανόν να μειώσει τον κίνδυνο διαβήτη 2.
Τσιμπολογάτε υγιεινά
Φροντίστε να έχετε μαζί σας , στο γραφείο και στο σπίτι, υγιεινά σνακ
Κατά την διάρκεια της περιόδου των Χριστουγέννων, για τις περιπτώσεις που θα έρχεστε «αντιμέτωποι» με διάφορους πειρασμούς προτιμήστε σνακ που τρώγονται και μεταφέρονται εύκολα, όπως τα αποξηραμένα φρούτα, οι ξηροί καρποί και τα φρούτα.
Φάτε από το σπίτι
Αν πάτε σε ένα πάρτι Χριστουγέννων ή ένα τραπέζι εντελώς πεινασμένοι, το πιο πιθανό είναι να κάνετε κακές διατροφικές επιλογές και υπερβολές. Πριν φύγετε από το σπίτι λοιπόν ή στο δρόμο, τσιμπήστε κάτι υγιεινό, ώστε να μην πάτε εκεί και πεινάτε σα… λύκοι, με αποτέλεσμα να θέλετε να φάτε τα πάντα.
Έτσι θα μπορέσετε να κάνετε καλές επιλογές στο μπουφέ και να απολαύσετε τις γιορτές, χωρίς να παραφουσκώσετε.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: