Επιστροφή στο σχολείο: Πώς θα αποκτήσουν τα παιδιά υγιεινές διατροφικές συνήθειες;

Inside of a classroom with back to school on the chalkboard

Ο χρόνος μετράει αντίστροφα για την επιστροφή των μαθητών στα σχολεία και τόσο τα παιδιά όσο και οι γονείς τους θα διαμορφώσουν το εβδομαδιαίο πρόγραμμα  του φθινοπώρου. Είναι η κατάλληλη εποχή για να αποκτήσει όλη η οικογένεια υγιεινές, διατροφικές συνήθειες με βάση τις ανάγκες τους, ακολουθώντας απλούς κανόνες καθημερινά.

1.Το πρωινό: Τα παιδιά δεν πρέπει ποτέ να φεύγουν από το σπίτι χωρίς να έχουν φάει πρωινό. Μπορεί οι μεγαλύτεροι μερικές φορές να το αποφεύγουμε λόγω δίαιτας, όμως αν μπούμε σε πρόγραμμα μαζί με τα παιδιά τότε δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος να πάρουμε κιλά. Ένα πρωινό πλούσιο σε φυτικές ίνες, ασβέστιο και πρωτεΐνες θα μας δώσει όλα αυτά τα θρεπτικά συστατικά για να έχουμε ενέργεια και να ξεκινήσουμε σωστά την ημέρα. Ιδανικά το πρωινό θα περιλαμβάνει:  δημητριακά ολικής άλεσης με γάλα χαμηλών λιπαρών ή ένα γιαούρτι με φρούτα, ή ομελέτα με ψωμί ολικής άλεσης.

2.Μειώστε τις θερμίδες από τα ποτά: Τα αναψυκτικά και τα ποτά με ζάχαρη, όπως τα milk shake κλπ., μας δίνουν κενές θερμίδες χωρίς να έχουν θρεπτικά συστατικά. Προτιμήστε τόσο για εσάς όσο και για τα παιδιά ένα ποτήρι γάλα ή χυμό φρούτων!

3. Περισσότερα φρούτα και λαχανικά: Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά όπως αντιοξειδωτικά, βιταμίνη Α και C, φυτικές ίνες και κάλιο. Δεν περιέχουν πολλές θερμίδες και είναι τέλεια για σνακ αλλά και συνοδευτικά στο γεύμα. Για να μην ξεχνάτε να τα σερβίρετε στα παιδιά, μπορείτε να τα έχετε πλυμένα σε σακουλάκια στο ψυγείο ώστε να είναι διαθέσιμα οποιαδήποτε στιγμή. Είναι ένα πολύ καλό κολατσιό και για το σχολείο: τα κομμένα καρότα ή το σέλερι είναι ιδανικά για τα παιδιά!

4. Το οικογενειακό τραπέζι: Αν καταφέρετε να συγκεντρώσετε όλη την οικογένεια στο τραπέζι, τότε όχι μόνο θα έχετε μια πιο ουσιαστική επικοινωνία με τα μέλη της οικογένειας σας, αλλά θα φάτε και πιο σωστά. Η σαλάτα και τα υγιεινά πιάτα που θα έχετε φτιάξει ειδικά για τα παιδιά δεν θα λείπουν κι από το δικό σας διαιτολόγιο. Επιλέξτε ρύζι καστανό με βραστό μπρόκολο, σπανάκι, ψητό ψάρι ή κοτόπουλο που προτιμούν τα παιδιά!

5. Υπολογίστε τις μερίδες: Προσέξτε τις μερίδες του φαγητού τόσο τις δικές σας όσο και των παιδιών για να αποφύγετε να πάρετε κιλά και επιπλέον θερμίδες. Αντί να απαγορεύετε στα παιδιά-και σε εσάς-να φάτε κάτι, καλύτερα να τρώτε ό,τι σας αρέσει αλλά με μέτρο.

(http://www.kathimerini.gr)

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s