Καλοκαιρινές διακοπές και διατροφή

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΓΩΓΗ

Διακοπές σημαίνει συγκεντρώσεις με την οικογένεια και τους φίλους, γιορτή και φαγητό συχνά εκτός σπιτιού. Δεν είναι δύσκολο, να κάνουμε υγιεινή διατροφή ακόμα και αυτές τις ημέρες χαλάρωσης, αρκεί να ακολουθήσουμε κάποιες μικρές συμβουλές.

Εδώ λοιπόν θα βρείτε τις 5 καλύτερες συμβουλές για τη διατροφή σας το καλοκαίρι:

Διατηρήστε τις μερίδες σας μικρές

Χρειάζονται 20 λεπτά για το στομάχι σας ώστε να δώσει σήμα στον εγκέφαλό σας ότι είναι είστε πλήρεις. Έτσι, επιλέξτε μικρότερες μερίδες και στη συνέχεια περιμένετε λίγο για να δείτε εάν χρειάζεστε πραγματικά παραπάνω φαγητό.

Μην μπείτε στον πειρασμό να δοκιμάσετε τα πάντα απ’ το μπουφέ

Δεν χρειάζεται να γεμίσετε το πιάτο σας από το πρώτο πέρασμα στον μπουφέ. Ψάξτε για τις υγιεινές επιλογές, και δώστε τους το μεγαλύτερο μέρος του πιάτου σας. Εάν προσέχετε το βάρος σας, μην ξεχάσετε να φάτε και ένα μικρό κομμάτι από το αγαπημένο σας επιδόρπιο!

Πίνετε πολύ νερό

Γνωρίζατε ότι ένα μεγάλο ποσοστό των πονοκεφάλων προκαλούνται από την αφυδάτωση; Το αλκοόλ έχει πολλή ενέργεια (θερμίδες). Έχοντας ένα ποτήρι νερό μεταξύ των ποτών θα σας βοηθήσει πολύ και με τον πονοκέφαλο.

Πάρτε το δικό σας υγιεινό φαγητό στα πάρτι

Ένα μπολ με χούμους, ψιλοκομμένα λαχανικά ή χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά κράκερς είναι ότι πρέπει για σνακ. Επωφεληθείτε από φρούτα του καλοκαιριού – ένα πιάτο από τα πολυσυζητημένα μούρα με γιαούρτι ή μια πολύχρωμη φρουτοσαλάτα.

Περπατήστε

Αξιοποιήστε στο έπακρο την καλοκαιρινή λιακάδα παίζοντας στην παραλία με τα παιδιά ή περπατώντας κατά μήκος της παραλίας ή βγάζοντας το σκυλί σας βόλτα στο πάρκο. Να θυμάστε ότι το πόσο κινούμαστε, καθώς και το τι τρώμε και πίνουμε αφορά το υγιές βάρος.

Γρήγορες συμβουλές για την ασφάλεια του φαγητού σας το καλοκαίρι

Το καλοκαίρι είναι η εποχή για φαγητό σε εξωτερικούς χώρους, ιδανικό για μπάρμπεκιου και πικ-νικ. Ο χειρισμός και η αποθήκευση των τροφίμων με ασφάλεια είναι το κλειδί για την αποφυγή των κινδύνων ασθενείας από σφάλματα.

  • Πλύνετε καλά τα χέρια σας πριν πιάσετε το φαγητό.
  • Προμαγειρέψτε το κοτόπουλο, τα μπιφτέκια και τα λουκάνικα πριν από το ψήσιμο στη σχάρα.
  • Μην χρησιμοποιείτε το ίδιο πιάτο για να μεταφέρετε τα ωμά και τα μαγειρεμένα τρόφιμα και χρησιμοποιήστε διαφορετικά εργαλεία για να τα πιάσετε.
  • Ετοιμάστε το φαγητό όσο γίνεται πιο κοντά στην ώρα που είναι να φάτε.
  • Εάν έχετε μαζί σας φαγητό προσπαθήστε να το διατηρήσετε σε δροσερό μέρος.
  • Μην αφήνετε το φαγητό σας πολλές ώρες εκτός ψυγείου.
  • Βάζετε στο ψυγείο τα περισσεύματα όσο το δυνατόν συντομότερα

(πηγή:http://www.diettv.gr)

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s